Jaký je rozdíl mezi vyhledáváním v PPC, nebo FREE režimu?
Hlavní rozdíl je v řazení nabídky a samotném způsobu vyhledávání
V PPC režimu stačí zadat klíčová slova a zobrazí se vybrané produkty. Vaše nabídky jsou v tomto režimu řazeny do kategorií na příslušné produktové karty. Zákazník má zde k dispozici recenze, vývoj ceny, bližší specifikace, funkci porovnávání a také možnost uložit si produkt jako oblíbený.
Aktualizace XML feedu probíhá v PPC režimu každé cca 2 hodiny a ve FREE režimu každé cca 4 hodiny.
Při FREE režimu se produkty zobrazují pouze v rámci fulltextového vyhledávání až jako poslední možnost. Jsou řazeny primárně dle relevance hledaného výrazu a často jsou obtížně dohledatelné mezi desítkami stránek.
Až 90% rozdíl aneb jak PPC a FREE režim ovlivňuje návštěvnost?
Základní rozdíl je v počtu uživatelských návštěv vašeho e-shopu. V PPC režimu získáte cca 90-95 % přístupů do e-shopů, zatímco ve FREE režimu jen 5-10 % z celkové návštěvnosti e-shopů na Heurece.
Po kliknutí na Porovnat ceny se zobrazí detail produktu v katalogu Heureky (tedy od obchodů v PPC režimu):
Chcete využívat PPC režim?
Stačí dobít kredit skrze administraci Vašeho e-shopu na Heurece. Jakmile bude kredit připsaný, dojde automaticky ke změně zobrazení e-shopu do PPC režimu a začne párovací proces.
Rozdíl mezi FREE a PPC režimem
Přepínání mezi FREE a PPC režimem
Změnu zobrazení Vašeho e-shopu máte k dispozici v administraci Heureky. Můžete tak přejít z placeného PPC režimu do FREE režimu nebo opačně, kdykoliv budete potřebovat.
V případě přechodu z PPC režimu do FREE režimu nedochází k odpárování produktů z produktových karet. Jakmile se znovu přepnete do PPC režimu, Vaše produkty budou opět viditelné na produktových kartách.
Kde změnu nastavení zobrazení provést? V sekci „PPC a správa kreditu“ – „Nastavení zobrazování“ – „Deaktivovat do FREE/PPC“.